2009. július 19., vasárnap

Hát jó!


Hazafele jövet Siklósról miután kiolvastam a könyvemet és nem volt már mit csinálnom elmeredtem gondolataimban. Unatkoztam is mivel jócskán besötétedett aztán nemigen láttam mást csak a fényeket a messzi ismeretlenben. Aztán jött a szokásos szituáció, ha valaki máv-on utazik egy „kis késés” a kaller szerint, ami utazásom végére 40 percre rúgott. Sebaj aki netán hallott, vagy látott már pontosan közlekedő vonatot az kérem jelezze az X-akták rendezőinek, biztos érdekfeszítő sci-fi fantasyt forgatnának a mozdonyt elrabló idegenekről. Szóval Barcs és Nagykanizsa között arra adtam fejemet, hogy én is megpróbálkozom eme áldásos tevékenységgel, mármint hogy blogot írok. Mentornak felfogadtam Endrét, így baj nem érhet. Ha valakinek valami nem tetszik a jobb felső sarokban lévő ikszel segíthet magán!!!


Na mindenkinek békés karácsonyt!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése