2009. július 20., hétfő

Motivációs levél

Pé barátom megkért, hogy írjak neki motivációs levelet. Nos az Ő helyzetét tekintetbe véve, felvázoltam a helyzetét leendő kenyéradójának. Szerinte egy kicsit szókimondó, bár vitathatatlanul lényegre törő lett!
Íme jövője záloga:


Tisztelt Vezérigazgató Úr!


N Pé frissen diplomázott erdőmérnök vagyok. Diplomámat idén júniusban a Nyugat-magyarországi Egyetem Erdőmérnöki Karán szereztem.


X Y-al egy szinten laktam a kollégiumban 2 évig. Konfliktusom nem volt vele, bár úgy nem sikerült benyalnom neki, hogy engem is benyomjon egy zsíros állásba (bár ez ellenkezne az elveimmel is). Szóval lehet, hogy nem tudok úgy nyalni mint egyesek (ezt kizárólag a szóbani puncsolásra értem amúgy jól forog a nyelvem), de véleményem szerint nagyobb helyismerettel rendelkezhetek helyi lakosként az Északi-középhegységben, mint egy x-i illetve y-i lakos. És fűrész is többször volt a kezemben. Több magas beosztású erdésszel jó viszonyt ápolok az Önök cégénél. A Pápához is rendszeresen járok gyónásra, sőt néha be is bérmálunk. Aktív tagja voltam a Bíborosi testületnek is, több konklávén is részt vettem. Kérem ezek figyelembevételét, majd a pálházi erdészet kerületvezetői állását haladéktalanul bízzák rám.
Feltételeim:
- szolgálati lakás, autó, telefon, laptop, mobil internet, bejárónő, titkárnő (akiket személyesen választanék), valamint söfőr.
- Ezenkívül a fizetésem nettó 250 E Ft körül
- Valamint követelem Budaházy Gyuri szabadon bocsátását, és munkanélküli barátom azonnali felvételét a Szombathelyi Erdészeti Zrt-hez.

Ha ezek a feltételek mind teljesültek, akkor a mellékletként elküldütt adatok közt megtalálható elérhetőségeim egyikén, hétfő és péntek között délelőtt 10 és 11 óra között üzenetet hagyhatnak számomra.



Az Önök cége tehát felkeltette érdeklődésemet, s remélem, hogy a jövőben személyes elbeszélgetésre is alkalmam nyílik majd!


Tisztelettel:

N Pé
Okleveles erdőmérnök


2009. július 20.


Ui: üdv a Pápának!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése